Notícies oficials

Mireia Belmonte elige el nuevo Hyundai KONA para sus desplazamientos

Mireia Belmonte elige el nuevo Hyundai KONA para sus desplazamientos
Dimarts, 12 de desembre de 2017

Mireia Belmonte, Campeona Olímpica y Mundial de natación y nueva Embajadora de Hyundai, ha recibido de manos de Leopoldo Satrustegui una unidad del nuevo Hyundai KONA para su uso personal.

Mireia Belmonte, Campeona Olímpica y Mundial de natación y nueva Embajadora de Hyundai, ha recibido de manos de Leopoldo Satrustegui, Director General de Hyundai Motor España una unidad del nuevo Hyundai KONA para su uso personal.

Mireia Belmonte es una mujer de éxitos, y su unión con una marca como Hyundai hace que compartan liderazgo, superación y compromiso.

contacte

La finalitat i ús previst de les dades en si mateixa com del seu tractament, es prestar el servei sol·licitat o entregar el producte adquirit. A continuació podrá aceptar les finalitats que cregui convenient marcant la casella corresponent y premen el botó ACEPTAR, tenint en compte que algunes finalitats poden ser necessaries per poder-li prestar el servei, en el cas de NO marcar aquestes caselles, no es podrá prestar/entregar el servei/producte asociat.

Enviant

(*) Camps obligatoris
(**) Política de privacitat
En fer clic a "Enviar" accepto les Condicions Legals i Política de Privacitat